RIEGL - Horn

Adresse: Riedenburgstraße 48, 3580 Horn, Österreich.
Telefon: 29824211.
Webseite: riegl.com
Spezialitäten: Anbieter von Laserausrüstung.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 25 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.2/5.

Ort von RIEGL

Sehr geehrte Leserin, sehr geehrter Leser,

Sind Sie auf der Suche nach hochwertiger Laserausrüstung Dann sollten Sie sich das Unternehmen RIEGL genauer ansehen. Mit Sitz in Horn, Österreich, bietet RIEGL eine breite Palette an Laserprodukten und -lösungen an. Die Adresse des Unternehmens lautet: Riedenburgstraße 48, 3580 Horn, Österreich. Wenn Sie Fragen haben oder weitere Informationen benötigen, können Sie das Team von RIEGL telefonisch unter 29824211 kontaktieren.

Auf der Webseite riegl.com finden Sie weitere Details zu den Produkten und Dienstleistungen des Unternehmens. RIEGL ist Spezialist auf dem Gebiet der Lasertechnologie und bietet innovative Lösungen für verschiedene Branchen, wie zum Beispiel die Geodäsie, die Forstwirtschaft und die Archäologie.

Ein weiterer Vorteil von RIEGL ist, dass das Unternehmen einen rollstuhlgerechten Parkplatz zur Verfügung stellt. Das Unternehmen legt Wert auf Barrierefreiheit und Inklusion.

Insgesamt hat RIEGL auf Google My Business 25 Bewertungen erhalten, was auf eine hohe Kundenzufriedenheit hinweist. Die durchschnittliche Meinung beträgt 4.2/5, was ein hervorragendes Ergebnis ist.

Bewertungen von RIEGL

RIEGL - Horn
Drake
2/5

The company produces scanners that look good in specification, but their usability is hopeless. The price of these scanners is much higher than the competition, and the technical support is bed. The software and drivers for the scanners are full of bugs and poorly written. They didn't have user-friendly programs, focused on obtaining good data and ease of use. In scanner programs, you have to perform a lot of unnecessary tasks that could be done automatically. Instead of analyzing the scanned data, you sit and click strange options in a program that has an interface from the 1990s.

Support does not respond to emails, and this is the preferred method of contact. For example, you cannot contact them via Skype or Messenger, although they sell scanners all over the world. Employees who are the only ones who know the intricacies of the software and how to use a given scanner model are on vacation, there is no direct contact with them or they do not respond.

Of course, they offer training, but it is not done on time, you have to wait a long time for it, and the license time runs out. During our training, they were just preparing the hardware and software for use and we lost a lot of time. They weren't ready with software licenses, system software and parts. There is too much theoretical knowledge and too little listening to what the customer needs and how he will use these scanners.

When you buy a scanner, you get 500 licenses for 100 programs and of course they are time-limited to rip you off for new versions of the programs when they are released, even though the scanners are extremely expensive. This subscription model is not profitable for users. Just managing these licenses is a pain.

On the plus side, all Riegl employees are very nice in direct contact when you finally caught someone. However, as supposedly the best and one of the most expensive companies on the market, they are definitely not professional enough.

RIEGL - Horn
Steve SMCfpv
5/5

Best laser measurement equipment worldwide!

RIEGL - Horn
Oskar Schmidt
5/5

Best Companie for laser measurements

RIEGL - Horn
MEHRAN DIZBADI
5/5

RIEGL - Horn
Mario Mazlum
1/5

RIEGL - Horn
Zsolt Kirchner
3/5

RIEGL - Horn
Istvan Toth
5/5

RIEGL - Horn
Laurenz Z
5/5

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